Co vám ​De L'amour může nabídnout před svatbou?

Cílem vaší svatby je, aby vše proběhlo co nejlépe a vy sami jste neměli téměř žádné starosti. Abyste si svůj velký den „D“ užili a aby se pro vás stal jedinečným a nezapomenutelným zážitkem.

Místo svatby

Společně najdeme nejlepší místo pro vaši svatbu. Místo, které splní veškeré vaše potřeby. Místo, kde se vy i vaši blízcí budete cítit dobře.

Termín

Termín hraje velkou roli, a proto je potřeba jej znát dopředu, aby bylo dostatek času vše řádně naplánovat.

Oddávající

Místo svatby, termín a oddávající – to je trojice, která spolu úzce souvisí.

Koncept svatby

Existuje několik typů svateb, záleží jen na vás, jaký si vyberete. Ráda plánuji svatby podle barev, v barevnosti je rozmanitost. Dle místa svatby a termínu se společně rozhodneme, jaký koncept svatby vám bude sedět nejlépe.

Dodavatelé

Všichni dodavatelé, se kterými spolupracuji jsou profesionálové, kteří se ve světe svateb pohybují již dlouhou dobu. ​Jsou prověření, nezklamou a svou práci dělají dobře a rádi.

Rozpočet

Zatím neřešte. Nám všem záleží na kvalitě a na tom, aby se na vaší svatbě cítili všichni dobře.
Základem je proto si vše do detailu a pečlivě naplánovat.

Jak začíná spolupráce?

A co vám ​De L'amour může nabídnout v den svatby?

Svatební balíčky

Balíček "Akvamarín"

Svatební konzultace

Cena: 1200 Kč/2h

  • Společně se seznámíme. Poznáme se navzájem, důvěra a osobní přístup bude hrát velkou roli
  • Probereme vaši představu svatby a vaše možnosti
  • Projdeme si do detailu, co se během svatby a svatebního dne děje
  • Pomohu vám se stylem svatby a společně vybereme barevné varianty
  • Představím vám svou práci, probereme výzdobu a design
  • Doporučím vám osvědčené dodavatele
  • Prodiskutujeme cokoli, co vás bude zajímat

Balíček "Růženín"

Koordinace svatebního obřadu

Cena: 7000 Kč

  • Výzdoba místa svatebního obřadu
  • Koordinace příjezdu hostů
  • Přivítání hostů, usazení hostů, „myrtování“
  • Koordinace s matrikou
  • Zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu
  • Asistence novomanželům, hostům, fotografovi, kameramanovi
  • Koordinace přesunu na svatební hostinu

Balíček "Smaragd"

Koordinace svatebního dne

Cena: 15000 Kč

  • Kontrola vámi vytvořeného harmonogramu s předstihem (týden před svatbou)
  • Zajištění výzdoby místa pro obřad a hostinu v den svatby
  • Komunikace s dodavateli v den svatby
  • Koordinace příjezdu hostů v den svatby
  • Přivítání hostů, usazení hostů, „myrtování“
  • Koordinace s matrikou v den svatby
  • Zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu
  • Asistence novomanželům, hostům, fotografovi,
    kameramanovi
  • Koordinace přesunu na svatební hostinu
  • Koordinace svatební hostiny
  • Podpora a koordinace celého svatebního dne

(vše ostatní před svatbou si řeší snoubenci svépomocí)

Balíček "Diamant"

Svatba od A do Z

Cena: od 30000 Kč

  • Plánování svatby od první konzultace až po den „D“
  • Neomezená konzultace (koordinátor / nevěsta / ženich)
  • Naplánování rozpočtu svatby
  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Zajištění vhodného místa pro obřad a hostinu, rezervace a komunikace s ověřenými dodavateli
  • Koordinace cateringu, ubytování svatebčanů a hostů
  • Koordinace výzdoby a designu svatebního dne
  • Zajištění hladkého průběhu svatebního obřadu
  • Podpora a koordinace celého svatebního dne

Balíček "Design"

Výzdoba svatby

Cena: 450 Kč/hod

Máte v rámci svatby vše naplánované a potřebujete pomoci pouze s výzdobou samotnou?
Nevíte si rady, jak by měla vaše svatba vypadat?

Nabízím vám poradenství, zapůjčení dekorací i samotnou výzdobu.
Pro představu nabízím vytvoření designu a konceptu svatby pomocí
„moodboards“ / „editorialů“.

Pomohu Vám:

  • Vyzdobit svatební obřad
  • Vyzdobit svatební tabuli
  • Vyzdobit vnitřní i venkovní prostory
  • Vyzdobit fotokoutek, auta a mnoho dalšího

Balíček "Rubín"

Částečná spolupráce na přípravě svatby

Cena: 20000 Kč

  • Spolupráce na sestavení svatebního harmonogramu
  • Spolupráce na výzdobě svatebního místa
  • Zajištění a rezervace dodavatelů, které nepoptala nevěsta
  • Zajištění drobných detailů (výtisk harmonogramu, dokoupení vývazků (myrty), apod.)
  • Sestavení zasedacího pořádku
  • Podpora a koordinace celého svatebního dne